GraphQL.cz/Fórum/Nadměrné dotazování a Alamode – jak to vyřešit?

Nadměrné dotazování a Alamode – jak to vyřešit?

Mám takový problém, který mě už nějakou dobu trápí. V poslední době se mi stává, že se neustále vracím k některým dotazům v GraphQL, které si myslím, že už jsem vyřešil. Jako by mě to tak nějak pohlcovalo a já nevím, jak s tím přestat. Zkoušel jsem různé techniky, jako je plánování dotazů nebo limitování času stráveného na jednom problému, ale nic moc nefunguje. Hlavně se bojím, že to ovlivňuje moji efektivitu a také vztahy s kolegy. Teď jsem slyšel o nástroji Alamode a myslel jsem si, že by mi mohl pomoct právě s tímto problémem. Vím, že Alamode je něco jako framework pro práci s API a GraphQL, ale nejsem si jistý, jak přesně ho využít ke snížení toho nadměrného dotazování. Můžete mi prosím poradit? Jaké konkrétní funkce nebo techniky z Alamode bych měl použít? Mohli byste mi dát příklady užití, které by mohly být aplikovatelné v mé situaci? Jaké jsou nejlepší postupy pro to, abych se vyvaroval zbytečného dotazování a zároveň byl efektivní? Díky moc za jakoukoli pomoc!

170 slov
1.7 minut čtení
13. 7. 2024
Helena Matějková