Jak správně formátovat chybová hlášení v API?
Chtěl bych se zeptat, jak je to vlastně s formátováním chybových hlášení v API, konkrétně v GraphQL. Vím, že je důležité, aby byly hlášení jasná a srozumitelná, ale nevím, co všechno by měla obsahovat. Jaké informace by měl uživatel dostat, když dojde k chybě? Měla by tam být přesná chybová zpráva, nějaký kód chyby nebo třeba i detailnější popis problému? A co struktura těchto hlášení? Je lepší mít nějaký standardní formát, nebo se dá použít cokoliv? Jak to děláte ve svých projektech? Měli jste někdy problém s tím, že si uživatelé stěžovali na nejasnosti v chybových hlášeních? Rád bych věděl také, jestli existují nějaké best practices, které byste doporučili pro API návrh. Jo a ještě mě zajímá, jak se s tím popasovat z pohledu ladění – je lepší posílat více informací v chybovém hlášení během vývoje a pak to omezit v produkci, nebo se snažit hned od začátku dodržovat přísná pravidla? Díky za všechny tipy!