GraphQL.cz/Fórum/Proč mi nefunguje invalidace cache v GraphQL dotazech?

Proč mi nefunguje invalidace cache v GraphQL dotazech?

Když pracuji s GraphQL, narazil jsem na problém, který mě trápí. Mám dotazy, které by podle mého měly fungovat s invalidací cache, ale nějak to nefunguje tak, jak bych očekával. Snažím se mít co nejefektivnější aplikaci a věřím, že správná invalidace cache je klíčová pro její výkon. Například, když provedu změnu v databázi, očekávám, že se to projeví okamžitě i v odpovědích z GraphQL. Ale bohužel, i po provedení potřebných kroků se zdá, že se starší data stále vrací. Zkoušel jsem různé techniky pro invalidaci cache a také jsem upravoval některé hlavičky, ale zdá se, že GraphQL ignoruje tyto změny. Ujistil jsem se, že mám správně nastavené caching strategie a také jsem se podíval na možné problémy s proxy serverem, ale pořád nic. Také jsem zkoušel vymazat cache ručně a znovu spustit dotazy, ale výsledek byl pořád stejný. Přitom jsem četl spoustu článků o tom, jak by invalidace cache měla fungovat v kontextu GraphQL a docela mě to frustruje. Mám pocit, že něco dělám špatně nebo že mi něco uniká. Mohli byste mi prosím poradit nebo sdílet vaše zkušenosti? Proč si myslíte, že mi ta invalidace cache nefunguje a co bych měl zkontrolovat? Díky moc za jakoukoli pomoc!

198 slov
2 minut čtení
27. 9. 2024
Bedřich Slavík